Odată cu avântul pe care l-au luat business-urile online (în special în perioada pandemiei de coronavirus), a crescut automat și „bătălia” comercială dintre acestea: care e mai vizibil, care are mai mulți urmăritori și, implicit, clienți convertiți.
Astfel, a apărut o nevoie din ce în ce mai acută a acestor afaceri de a se promova în mediul virtual, astfel încât să atragă cât mai mulți vizitatori pe site. Iar una dintre principalele și cele mai eficiente metode de a face acest lucru este prin serviciile puse la dispoziție de Google – cel mai utilizat motor de căutare.
Astfel, cu ajutorul campaniilor Google Ads, poți ajunge repede și ușor la publicul pe care îl țintești pentru anunțurile tale. Tot ce trebuie făcut este ca acestea să conțină acele cuvinte cheie relevante pentru afacerea ta, care fac în același timp și obiectul căutărilor pe Google.
Mai mult decât atât, AdWords permite și stabilirea unui buget pentru publicitate, acesta începând să „se consume” doar în momentul în care utilizatorii dau click pe anunțul promovat (Pay Per Click).
Astfel, cu o identificare corectă a cuvintelor cheie și controlul sumelor alocate, poți genera un profit considerabil pentru afacerea ta.
Tot la capitolul online marketing se încadrează și formatele speciale de campanie plasate pe diferite site-uri de știri sau nișă. În funcție de mesajul pe care vrei să îl transmiți și tipologia publicului, putem alege ca aceste reclame să fie promovate atât la nivel național, cât și local.
Tu de ce ai nevoie pentru afacerea ta – creșterea vânzărilor sau brand awarness? Contactează-ne și hai să stabilim împreună strategia ideală pentru fiecare tip de rezultat pe care vrei să îl obții.