Ce trebuie să iei în considerare este că difuzarea de spoturi radio depinde de acoperirea teritorială și strategia fiecărui post de radio în parte și poate fi:
- exclusiv la nivel național (ex. Digi Fm);
- la nivel național și regional (ex. Europa Fm);
- la nivel național și local (ex. Radio Zu, Kiss Fm, Pro Fm sau Rock Fm).
Din punctul de vedere al audienței pe segmentul comercial (18 – 49 ani), se mențin în topul preferințelor: Radio ZU (15.2% market share), Kiss FM (13.7% market share) și Europa Fm (10.06% market share).*
Având, însă, în vedere că piața media a evoluat constant, stațiile radio au fost și ele nevoite să se specializeze și adapteze digitalizării pentru a putea ține pasul. Astfel, orice nume de post radio rostești în ziua de azi, afli că în jurul său s-a construit un adevărat „imperiu” informațional: conturi de social media, aplicații mobile, evenimente etc. Toate pentru consolidarea poziției pe piața media, prin îmbinarea comunicării audio cu cea online sau chiar fizică (concerte, festivaluri, evenimente caritabile etc.).
Astfel, atunci când spui „campanie radio”, semnificația acestei sintagme nu se mai rezumă de multă vreme doar la un simplu spot audio. Totul depinde de bugetul și așteptările tale. Așa că nu ezita să ne contactezi, pentru a da viață împreună acelui proiect adaptat nevoilor tale și potrivit business-ului tău.
*conform studiului de audiență realizat de IMAS – Marketing şi Sondaje S.A. și MERCURY RESEARCH S.R.L. în valul de vară 2023 . Rezultatele complete pot fi văzute aici.